فکر کنید صفحه 66 مدیریت تولید

پاسخ فکر کنید کتاب مدیریت تولید

Warning: Declaration of ElementorPro\Modules\Posts\Skins\Skin_Content_Base::register_controls(Elementor\Widget_Base $widget) should be compatible with Elementor\Controls_Stack::register_controls() in /home/poodmani/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/post-content.php on line 30

پاسخ فکر کنید صفحه 66 کتاب مدیریت تولید

در این پست به انتشار پاسخ فکر کنید صفحه 66 از کتاب مدیریت تولید پرداخته ایم.
در این مطلب شما میتوانید بصورت
کامل پاسخ فکرکنید را مشاهده کنید و از آن استفاده کامل ببرید.

کتاب مدیریت تولید

سوال فکر کنید صفحه 66 کتاب مدیریت تولید :

یک محصول جدید که به بازار آمده را در نظر بگیرید که موفقیت چشم گیری نداشته است. با کمک روش ” چرا ” دلیل محبوبیت نداشتن آن را بررسی کنید و به صورت یک گزارش ارائه نمایید و برای هر ” چرای ” خود راه حل های مناسب پیدا کنید.


متن فوق عنوان سوال فکر کنید صفحه 66 کتاب مدیریت تولید می باشد. حال در ادامه به پاسخ به این سوال می پردازیم.

به منظور سهولت در دریافت پاسخ فعالیت ها و جلوگیری از اتلاف زمان برای جستجوی پاسخ ها در سایت، سایت پودمانی فایل گام به گام پودمان های مختلف درس مدیریت تولید و از جمله پودمان سوم را در اختیار شما عزیزان قرار داده است برای دریافت و دانلود فایل گام به گام پودمان سوم روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود فایل گام به گام پودمان سوم 

پاسخ فکر کنید صفحه 66 کتاب مدیریت تولید

در پاسخ به این سوال از کتاب مدیریت تولید که در صفحه 66 بیان شده است باید گفت :

تصمیم گیری در مورد معرفی یک محصول چه کالا یا خدمت بسیار مهم است. چرا که طبق مطالعات گوناگون انجام شده اکثر محصولات جدید بعد از عرضه شدن و وارد شدن در بازار رقابت با شکست مواجه می گردند. به طوری که تحقیقات نشان می دهد:

  • 30 تا 40 درصد محصولات جدید صنعتی شکست می خورند.
  • فقط 10 درصد از محصولات جدید پس از 3 سال هنوز در بازار حضور دارند.
  • از هر 100 پروژه توسعه محصول جدید، تعداد 63 پروژه از بین می روند.
  • 40 تا 70 درصد محصولات معرفی موفق نمی شوند.
  • یک سوم سود شرکت ها از محصولات جدید است .

در این بین مهم ترین عوامل شکست محصولات جدید عبارتند از :

  • عوامل مربوط به مراحل توسعه محصول جدید
  • چشم گیر و تازه نبودن ایده اولیه
  • مرتبط نبودن ایده اولیه با نوع محصولات یا فعالیت شرکت
  • ضعیف بودن مطالعات و تحقیقات بازاریابی
  • عدم امکان سنجی اقتصادی مناسب
  • متناوب بودن نمونه اولیه با محصول نهایی
  • بازاریابی ضعیف یا نادرست
  • عوامل مدیریتی درون سازمانی
  • قیمت گذاری اشتباه
  • تبلیغات ضعیف یا محدود
  • نقاط توزیع نادرست
  • اصرار علاقه ی شدید بعضی از شرکا یا مدیران ارشد
  • برای معرفی سریع ایده ای که به آن علاقه دارند بدون در نظر گرفتن شرایط بازار
  • عدم حمایت و پشتیبانی لازم و کافی به ویژه توسط مدیریت ارشد شرکت
  • عوامل محیطی
  • شرایط اقتصادی جامعه
  • تغییر رفتار و معیار خرید
  • تحولات تکنولوژی و معرفی محصولات بهتر یا جایگزین
  • تصمیم گیری ها و قوانین و مقررات دولتی

فکر کنید صفحه 66 کتاب مدیریت تولید

وب سایت پودمانی

پاسخ فعالیت ها و کار در منزل درس مدیریت تولید را از وب سایت پودمانی به راحتی دریافت کنید.

طرح درس روزانه، طرح درس سالانه و نمونه سوالات دروس را از سایت پودمانی دریافت کنید

پژوهش کنید

پاسخ پژوهش کنید درس مدیریت تولید  را به راحتی از سایت پودمانی دریافت کنید.

کار در کلاس

پاسخ کار در کلاس در مدیریت تولید و کار در منزل را در سایت پودمانی مطالعه کنید

فکر کنید

ایده های جالب برای بخش فکر کنید کتاب مدیریت تولید را در سایت پودمانی دنبال کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!