Warning: Declaration of ElementorPro\Modules\Posts\Skins\Skin_Content_Base::register_controls(Elementor\Widget_Base $widget) should be compatible with Elementor\Controls_Stack::register_controls() in /home/poodmani/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/post-content.php on line 30
   

پژوهش کنید صفحه 114 مدیریت تولید

پاسخ پژوهش کنید کتاب مدیریت تولید

پاسخ پژوهش کنید صفحه 114 کتاب مدیریت تولید

در این پست به انتشار پاسخ پژوهش کنید صفحه 114 از کتاب مدیریت تولید پرداخته ایم.
در این مطلب شما میتوانید بصورت
کامل پاسخ پژوهش کنید را مشاهده کنید و از آن استفاده کامل ببرید.

کتاب مدیریت تولید

سوال پژوهش کنید صفحه 114 کتاب مدیریت تولید :

یک نمونه از قرارداد انجام پروژه را تهیه کنید و آن را به هنرآموز خود تحویل دهید.


متن فوق عنوان سوال پژوهش کنید صفحه 114 کتاب مدیریت تولید می باشد. حال در ادامه به پاسخ به این سوال می پردازیم.

به منظور سهولت در دریافت پاسخ فعالیت ها و جلوگیری از اتلاف زمان برای جستجوی پاسخ ها در سایت، سایت پودمانی فایل گام به گام پودمان های مختلف درس مدیریت تولید و از جمله پودمان پنجم را در اختیار شما عزیزان قرار داده است برای دریافت و دانلود فایل گام به گام پودمان پنجم روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود فایل گام به گام پودمان پنجم 

پاسخ پژوهش کنید صفحه 114 کتاب مدیریت تولید

در پاسخ به این سوال از کتاب مدیریت تولید که در صفحه 114 بیان شده است باید گفت :

                                 نمونه قرارداد اجرای طرح و پروژه پژوهشی دانشگاهی

مبنا و مرجع اين قرارداد، “آیين‌نامه طرح های پژوهشی مستقل دانشگاه ..” است كه به منظور  اجراي طرح ‌هاي پژوهشی مصوب، معتبر خواهد بود.

ماده 1- طرفین قرارداد

این قرارداد بین دانشگاه/موسسه/مرکز …… با نمایندگی آقای دکتر …… ، معاون پژوهش و فناوری به نشاني: ………………. تلفن: …………… که از این پس در این قرارداددانشگاهنامیده می شود و آقای/خانم …………….. به نشانی (محل سکونت): …… تلفن .. کد ملی ……………. که از این پس در این قراردادمجری طرحنامیده می شود منعقد می گردد.

تبصره یک– هر گونه ابلاغ و یا اخطار به نشانی فوق قانونی بوده و در صورت تغییر بایستی ظرف مدت یک هفته کتباً اطلاع داده شود درغیر این صورت کلیه مکاتبات به نشانی فوق ابلاغ شده تلقی می گردد.

تبصره دو– نماینده دانشگاه در این قرارداد رئیس یا مسوول حوزه پژوهشی واحد می باشد.

ماده 2- موضوع قرارداد

اجرای طرح پژوهشی تحت عنوان “……….“ با رویکرد نوآوری و تولید علم / حل مشکلات دانشگاه که با بودجه به عدد: .. ریال و به حروف …… ریال و بر اساس مجوز …… شورای پژوهشی واحد به تصویب رسیده است.

ماده 3- مدت و زمان اجرا

مدت اجرای طرح. ماه از تاریخ .. لغایت …… است.

ماده 4- ناظر طرح

1-4) آقای/خانم دکتر ………………. به عنوان ناظر وظیفه نظارت بر حسن اجرای طرح را به عهده دارد.

شماره تماس ناظر: ………… شماره ثابت:  …………. شماره تلفن همراه: ………… شماره حساب ناظر: ……… پست الکترونیکی: ………..

2-4) حق نظارت، ده درصد بودجه مصوب طرح به عدد:  0 ریال و به حروف: صفر ریال تعیین شده است که پس از کسر 3 درصد مالیات، 50 درصد آن پس از پیشرفت نیمی از طرح و تایید گزارش دوره ای و 50 درصد باقیمانده پس از تایید گزارش نهایی پرداخت خواهد شد. حق ناظر مستقل از بودجه طرح بوده و باید توسط واحد از ردیف بودجه مربوط به طرح های تحقیقاتی به شماره حساب ناظر واریز شده و رسید آن نگهداری شود.

ماده 5- مبلغ کل قرارداد

مبلغ کل این قرارداد (بودجه مصوب طرح به اضافه ده درصد حق ناظر)  به عدد:   ریال و به حروف:   هزار ریال است که پس از کسر  3٪ مالیات از كل مبلغ قرار داد، مطابق ماده 6 این قرارداد به مجری طرح پرداخت خواهد شد.

تبصره یک– موضوع طرح پژوهشی مشمول کسر حق بیمه نیست.

تبصره دو– مجری طرح موظف است مطابق ماده 6 در موعد مقرر با هر یک از همکاران تسویه حساب نموده و رسید وجوه پرداختی را نزد خود نگهداری نماید.

ماده 6- نحوه پرداخت بودجه به مجری

1-6) 35 درصد به عنوان پیش پرداخت که پس از امضای قرارداد و طی تشریفات اداری به مجری طرح قابل پرداخت می باشد.

2-6) 40 درصد پس از ارائه گزارش ناظر، مبنی بر اجرای موفقیت آمیز 50 درصد از کار و در صورت تایید آن توسط دانشگاه، قابل پرداخت می باشد.

2-6) 25 درصد نهایی پس از عمل به تعهدات و اعلام خاتمه طرح توسط مرجع ذیربط پرداخت می گردد.

تبصره یک– بر اساس بند یک از بخشنامه شماره 12392/200 مورخ 21/6/91، نرخ مالیات مربوط به حق الزحمه قرارداد پژوهشی به موجب بند 6 و 8 ماده 104 قانون مالیات های مستقیم، 3 درصد در نظر گرفته می شود.

تبصره دو– پس از پایان هر یک از مرحل فوق در صورت عدم انجام تعهدات توسط مجری طرح، دانشگاه مجاز است نسبت به لغو قرارداد و مطالبه خسارت، ادامه و یا تمدید و واگذاری آن اقدام نماید.

ماده 7- وظایف و تعهدات مجری طرح

1-7) مجری طرح موظف است مفاد این قرارداد و آیین نامه مربوط را به دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل از ضوابط اجرایی طرح های پژوهشی و با بهره گیری صحیح از امکانات و برنامه ریزی مناسب، طرح را به نحوی هدایت کند در زمان مقرر و با بودجه مصوب با کیفیت مطلوب به انجام برسد.

2-7) رعایت امانت و حفظ اسناد و مدارک و اطلاعات محرمانه که به منظور انجام این طرح حاصل می شود و عدم ارائه آن به اشخاص حقیقی و یا حقوقی بدون کسب مجوز کتبی از دانشگاه.

3-7) وسایل غیر مصرفی که از محل اعتبارات طرح خریداری می شود جزو اموال دانشگاه بوده و مجری طرح مسئول حفظ نگهداری و استفاده صحیح و برگشت به موقع آن به واحد خواهد بود.

4-7) تدوین گزارش پیشرفت کار به صورت تایپ شده و مجلد بر اساس زمان بندی طرح و همچنین تدوین گزارش نهایی طرح.

5-7)ارائه خروجی حاصل از نتایج طرح به صورت……..خواهد بود

6-7) طرح زمانی خاتمه یافته تلقی می‌گردد که مجری طرح به کلیه تعهدات خود عمل نموده باشد و در آن صورت امکان تسویه حساب نهایی وجود خواهد داشت

تبصره یک– بهره برداری از نتایج علمی حاصل از اجرای این قرارداد بدون مجوز کتبی دانشگاه مجاز نخواهد بود.

تبصره دو– مجری طرح حق واگذاری این قرارداد به شخص ثالث (حقیقی یا حقوقی) را ندارد.

ماده 8- وظایف و تعهدات دانشگاه

1-8) پرداخت مبلغ قرارداد بر اساس موارد مندرج در ماده 6

2-8) در اختیار قراردادن اطلاعات و تجهیزات مورد نیاز در حد امکانات و مقدورات دانشگاه بر اساس طرح مصوب.

ماده 9- تضمین حسن اجرای تعهدات

9-1 – بابت پیش پرداخت و حسن انجام تعهدات قرارداد، از مجری طرح در صورتی که عضو هیات علمی تمام وقت یا نیمه وقت واحد باشد، سفته به مبلغ پیش پرداخت اخذ و تا زمان تسویه حساب طرح در حوزه مالی واحد نگهداری می‌شود.

9-2 – مجری طرح در صورت مدعو بودن برای تضمین انجام تعهدات و حسن انجام کار باید یک فقره چک تضمینی معادل بودجه مصوب طرح (شماره چک:——) در اختیار واحد قرار دهد. بدیهی است ضمانت نامه مذکور پس از اتمام موضوع قرارداد و انجام تعهدات به مجری مسترد خواهد گردید.

ماده 10- فسخ قرارداد

تخلف از اجرای تعهدات این پیمان جزئاً و یا کلاً موجب اعمال حق فسخ برای دانشگاه بوده و مجری حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت و دانشگاه برای جبران ضرر و زیان وارده حق مطالبه آن را از محل تضمین و سایر مطالبات طرح خواهد داشت.

ماده 11- موارد غیر مترقبه (فورس ماژور)

در صورت بروز حوادث قهریه و فورس ماژور چنانچه انجام قرارداد غیر ممکن گردد، قرارداد فسخ خواهد شد و چنانچه این حوادث باعث تعلیق در انجام موضوع قرارداد گردد اگر مدت تعلیق بیش از یک ماه باشد کارفرما حق فسخ قرارداد را خواهد داشت و در صورتی که مدت تعلیق یک ماه باشد مجری مکلف است پس از رفع مانع اقدام به انجام موضوع قرارداد نماید و مدت تعلیق به مدت قرارداد افزوده خواهد شد.

ماده 12- حل اختلاف

در صورت بروز اختلاف در مفاد قرارداد یا اختلاف در تفسیر یا تعبیر متن آن موضوع ابتدا از طریق مذاکره فی مابین و درصورت عدم وصول به نتیجه، از طریق داورموسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهانقابل حل است و رأی داور قطعی و لازم الاجراست.

تبصره– مجری طرح تحت هیچ عنوان حتی در زمان بروز اختلاف حق تعلیق در انجام موضوع قرارداد و اجرای تعهدات خود را ندارد.

ماده 13- جریمه دیر کرد

چنانچه طرح بدون عذر موجه در موعد مقرر به پایان نرسد و تمدید قرارداد هم صورت نگیرد به ازای هر ماه تاخیر در اتمام طرح، دو درصد از کل مبلغ قرارداد (منهای حق نظارت) به عنوان جریمه دیرکرد کسر می شود.

این قرارداد 13 ماده و 9 تبصره در سه نسخه واحد تنظیم شده و هر سه نسخه دارای اعتبار یکسان می باشد.

مجری طرح                                          ناظر طرح                                         دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری

…………                                        …………..                                       ………………………………………

پژوهش کنید صفحه 114 کتاب مدیریت تولید

وب سایت پودمانی

پاسخ فعالیت ها و کار در منزل درس مدیریت تولید را از وب سایت پودمانی به راحتی دریافت کنید.

طرح درس روزانه، طرح درس سالانه و نمونه سوالات دروس را از سایت پودمانی دریافت کنید

پژوهش کنید

پاسخ پژوهش کنید درس مدیریت تولید  را به راحتی از سایت پودمانی دریافت کنید.

کار در کلاس

پاسخ کار در کلاس در مدیریت تولید و کار در منزل را در سایت پودمانی مطالعه کنید

فکر کنید

ایده های جالب برای بخش فکر کنید کتاب مدیریت تولید را در سایت پودمانی دنبال کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!