Warning: Declaration of ElementorPro\Modules\Posts\Skins\Skin_Content_Base::register_controls(Elementor\Widget_Base $widget) should be compatible with Elementor\Controls_Stack::register_controls() in /home/poodmani/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/post-content.php on line 30
   

کار در منزل صفحه 74 مدیریت تولید

پاسخ کار در منزل صفحه 74 کتاب مدیریت تولید

در این پست به انتشار پاسخ کار در منزل صفحه 74 از کتاب مدیریت تولید پرداخته ایم.
در این مطلب شما میتوانید بصورت
کامل پاسخ کار در منزل را مشاهده کنید و از آن استفاده کامل ببرید.

کتاب مدیریت تولید

سوال کار در منزل صفحه 74 کتاب مدیریت تولید :

یک کارخانه خاص را در نظر بگیرید و سپس در مورد فرآیند تحقیق و توسعه ی محصول آن تحقیق کنید


متن فوق عنوان سوال کار در منزل صفحه 74 کتاب مدیریت تولید می باشد. حال در ادامه به پاسخ به این سوال می پردازیم.

به منظور سهولت در دریافت پاسخ فعالیت ها و جلوگیری از اتلاف زمان برای جستجوی پاسخ ها در سایت، سایت پودمانی فایل گام به گام پودمان های مختلف درس مدیریت تولید و از جمله پودمان سوم را در اختیار شما عزیزان قرار داده است برای دریافت و دانلود فایل گام به گام پودمان سوم روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود فایل گام به گام پودمان سوم 

پاسخ کار در منزل صفحه 74 کتاب مدیریت تولید

در پاسخ به این سوال از کتاب مدیریت تولید که در صفحه 74 بیان شده است باید گفت :

” فرآیند توسعه ی نرم افزار”

نرم افزار به عنوان پایه واساس بسیاری از پروژه های فناوری اطلاعات در نظر گرفته می شود و اکثر پروژه های فناوری اطلاعات شامل توسعه نرم افزار بوده وحتی در بعضی از پروژه های توسعه ی نرم افزار به عنوان فعالیت اصلی پروژه در نظر گرفته می شود.

به عبارت دیگر نرم افزار توسعه داده شده خروجی اصلی پروژه است و کل پروژه بر اساس توسعه نرم افزار تنظیم می گردد.

بدون نرم افزار ، فناوری اطلاعات امکان بهره برداری و استفاده بهینه از کامپیوتر ( ابزار اصلی فناوری اطلاعات ) را نخواهد داشت و گسترش سریع فناوری اطلاعات امکان پذیر نخواهد بود.

 محصولات نرم افزاری را می توان به عنوان برنامه های کامپیوتری که روی پلت نرم خاصی نوشته شده، کار خاصی انجام می دهند و در محیط های مختلف نصب می شوند، در نظر گرفت.

 محصولات نرم افزاری ممکن است برای مشتریان خاصی توسعه داده شوند و یا به عنوان محصول آماده به بازار عرضه شوند. توسعه ی نرم افزار شامل مجموعه ای از فعالیت ها و فرآیند ها ست که بعد از تکمیل ،در نهایت به تولید یک محصول نرم افزاری منجر می شوند.

این امر ممکن است شامل ابداع ، بهبود ، انتخاب بین راهکارهای مختلف و یا نوشتن نرم افزار با استفاده از زبان های کامپیوتری رایج، به منظور تامین نیازمندی ها و موارد کاربردی تعریف شده در محیط معین باشد.

انتخاب متدولوژی مناسب برای توسعه نرم افزار جهت موفق به پایان رساندن توسعه یکی از عوامل ضروری است محصولات   توسعه داده شده می توانند بسیار ساده با استفاده از صد ها خط برنامه و یا بسیار پیچیده و به کمک میلیون ها خط برنامه باشند. با اضافه شدن حجم و پیچیدگی نرم افزار های توسعه داده شده فعالیت های تستی که براس تایید صحت کار نرم افزار ضروری است نیز گسترده تر می شود.

” فرآیند های توسعه نرم افزار ”

نرم افزار ها معمولا به واسطه ی اجرای مجموعه ای از فعالیت ها انجام می گیرند. این فعالیت ها را می توان به عنوان فرآیند های لازم برای توسعه وتکمیل نرم افزار در نظر گرفت. بهترین فرآیند های کلی توسعه نرم افزار عبارتند از :

1-تعیین نیاز : تعیین نیاز برحسب نیازمندی هایی است که ضرورت توسعه نرم افزار را ایجاد کرده است. به عبارت دیگر شخصی کردن آن چه سیستم و یا محصول ( با استفاده از نرم افزار تولیدی ) باید انجام دهد. تعیین نیاز ها با توجه به محدودیت ها به خصوص محدودیت های در رابطه با توسعه انجام گیرد.

2- توسعه نرم افزار : این امر شامل توسعه محصول و انجام برنامه نویسی است که با توجه به نیاز های تعریف شده انجام می پذیرد.

3-تایید توسعه نرم افزار : شامل تمام فعالیت هایی است که برای تایید نرم افزار تولید شده و این که محصول توسعه داده شده نیازهای تعیین شده را پوشش می دهد یا خیر انجام می شوند.

4- تکامل توسعه نرم افزار : نرم افزار ها معمولا یک سیر تکاملی را طی می کنند تا به ثبات نسبی برسند ، در این فرآیند تغییرات لازم با توجه به تغییرات احنمالی در نیازمندی ها و یا ایجاد نیازمندی ی جدید ( پتانسیل بالا در صنعت  فناوری اطلاعات ) در نرم افزار ایجاد می شود از مواردی که باید در مدیریت توسعه نرم افزار انجام شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-فرآیند های توسعه ( که در بالا اشاره شده ) 

2- برنامه نویسی نرم افزار

3- کیفیت نرم افزار

4- روش های توسعه نرم افزار

روش های توسعه نرم افزار  

توسعه نرم افزار یک فرآیند نسبتا پیچیده است. مخصوصا وقتی نیازمندی های سیستم نسبتا زیاد باشد. از طرف دیگر نرم افزار ها به طور کل غیر کامل در نظر گرفته می شوند.

به دلیل آن که توسعه ی آن ها طبق قوانین ریاضی و فیزیک قابل انجام نیست. به عبارت دیگر توسعه نرم افزار با قطعیت امکان پذیر نیست.

 با این وجود تاکنون تلاش های زیادی به هدف افزایش کیفیت وقابلیت اعتماد نرم افزار صورت گرفته است .

در این راستا تکنیک های متعددی برای کمک به فرآیند توسعه ی نرم افزار ابداع شده است که تعدادی از آن ها عبارتند از :

مدل توسعه آبشاری – مدل توسعه تدریجی – مدل توسعه شی گرا- مدل توسعه مبتنی بر اجزا – مدل توسعه چابک- مدل توسعه حلزونی- مدل توسعه مکین روم

کار در منزل صفحه 74 کتاب مدیریت تولید

وب سایت پودمانی

پاسخ فعالیت ها و کار در منزل درس مدیریت تولید را از وب سایت پودمانی به راحتی دریافت کنید.

طرح درس روزانه، طرح درس سالانه و نمونه سوالات دروس را از سایت پودمانی دریافت کنید

پژوهش کنید

پاسخ پژوهش کنید درس مدیریت تولید  را به راحتی از سایت پودمانی دریافت کنید.

کار در کلاس

پاسخ کار در کلاس در مدیریت تولید و کار در منزل را در سایت پودمانی مطالعه کنید

فکر کنید

ایده های جالب برای بخش فکر کنید کتاب مدیریت تولید را در سایت پودمانی دنبال کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!