Warning: Declaration of ElementorPro\Modules\Posts\Skins\Skin_Content_Base::register_controls(Elementor\Widget_Base $widget) should be compatible with Elementor\Controls_Stack::register_controls() in /home/poodmani/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/post-content.php on line 30
   

بحث کلاسی صفحه 73 مدیریت تولید

پاسخ بحث کلاسی صفحه 73 کتاب مدیریت تولید

در این پست به انتشار پاسخ بحث کلاسی صفحه 73 از کتاب مدیریت تولید پرداخته ایم.
در این مطلب شما می توانید بصورت
کامل پاسخ بحث کلاسی را مشاهده کنید و از آن استفاده کامل ببرید.

کتاب مدیریت تولید

سوال بحث کلاسی صفحه 73 کتاب مدیریت تولید :

یک شرکت تولید کننده محصول موفق را نام ببرید. عواملی را که آن شرکت برای توسعه محصول خود به کار گرفته چه چیزهایی بوده است؟


متن فوق عنوان سوال بحث کلاسی صفحه 73 کتاب مدیریت تولید می باشد. حال در ادامه به پاسخ به این سوال می پردازیم.

به منظور سهولت در دریافت پاسخ فعالیت ها و جلوگیری از اتلاف زمان برای جستجوی پاسخ ها در سایت، سایت پودمانی فایل گام به گام پودمان های مختلف درس مدیریت تولید و از جمله پودمان سوم را در اختیار شما عزیزان قرار داده است برای دریافت و دانلود فایل گام به گام پودمان سوم روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود فایل گام به گام پودمان سوم 

پاسخ بحث کلاسی صفحه 73 کتاب مدیریت تولید

در پاسخ به این سوال از کتاب مدیریت تولید که در صفحه 73 بیان شده است باید گفت :

تاریخچه

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. 

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد.

 پس از درگذشت لی بیونگ-چول در سال ۱۹۸۷ سامسونگ به چهار گروه مستقل تقسیم شدو از دهه ۱۹۹۰ سامسونگ فعالیت‌های خود را جهانی کرد.

                        بحث کلاسی صفحه 73 کتاب مدیریت تولید

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، در سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. در سپتامبر ۲۰۱۵ نیز، دفتر شبیه به مکعب روبیک سامسونگ در دره سیلیکون ساخته شد. 

این دفتر با عظمت در سن خوزه، کالیفرنیا قرار گرفته و خانه‌ای برای تیم تحقیق و توسعه (R&D) سامسونگ و همچنین واحد فروش و بازاریابی محلی آن می با شد. 

چشم‌انداز ترسیم شده برای آینده شرکت عبارت است از: تبدیل شدن به رهبر بازار دیجیتال جهان. شعار سامسونگ برای تحقق این چشم‌انداز، «شرکت دیجیتال» بودن است.

توسعه ی برند سامسونگ :

هرچند سالانه سامسونگ هزینه هایی میلیاردی را به بخش تحقیق و توسعه ی خود اختصاص میدهد اما درست در راستای هویت برندش حرکت میکند و شخصیت برند خود را ارتقا میبخشد .

در سالهای اخیر  سامسونگ پروژه های زیادی را شروع کرده که گاهی به پایان رسانده و گاهی نیز نیمه کار به حالت تعلیق در آورده است.

سامسونگ از زمان تاسیس بخش الکترونیکی خود ، تا امروز که به یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیکی دنیا تبدیل شده است, 

در زمینه تجهیزات و رسانه های دیجیتال, نیمه هادی ها,حافظه و یکپارچه سازی سیستم ها تخصص دارد ( شخصیت برند ). 

بحث کلاسی صفحه 73 کتاب مدیریت تولید

حرکت درست همسو با تغییرات بازار ، کشف و بدست آوردن بازارهای جدید و افزایش سهم برند ، تحقیق و بررسی در جهت توسعه ی برند ، تحریک مشتریان در جهت وفاداری برند از جمله نتایج توسعه ی حساب شده ی برند سامسونگ در دهه ی 1980 بود 

در حدود سالهای 1990 سامسونگ برای ورود به بازار موبایل هم در حال تحقیق و توسعه بود که این محصول را هم به سبد محصولات برندش اضافه کند .

 در سال 1995 با ورود اولین موبایل سامسونگ به بازار ، سامسونگ بار دیگر به توسعه ی برند خود پرداخت و سهم بزرگی از این توسعه را بصورت پایدار به بخش موبایل اختصاص داد.

از سال 2000 ، توسعه ی برند در سامسونگ کاملا منطبق بر استانداردهای موجود برندینگ انجام شد . سامسونگ با توسعه ی به موقع برند خود ، همچنین بررسی معماری و جوان سازی برندش به موفقیتی عالی دست یافت .

تحقيق و توسعه

پيشرفت سريع سامسونگ در سه دهه اخير و ورود آن به صحنه فناوري ديجيتال جهاني متكي بر فعاليتهاي گسترده بخش تحقيق و توسعه بوده است. 

سامسونگ در دهه 1980 دو موسسه تحقيق و توسعه داير كرد كه شركت را در زمينه هاي الكترونيك، نيمه هادي، پليمر، مهندسي ژنتيك، ارتباطات راه دور، هوا- فضا و حوزه هاي جديد فناوري نانو كمك مي كند.

همچنین بخش تولید حافظه سامسونگ با عملکرد قدرتمند خود در سوددهی مالی، به ترقی ارزش برند سامسونگ کمک کرد. 

بخش لوازم دیجیتالی سامسونگ با عرضه محصولات نوآورانه‌ای همچون یخچال Family Hub  و ماشین لباس‌شویی ادواش (AddWash) جوایزی  را کسب کرد که نشان می‌دهد این محصولات برپایه توجه عمیق به بینش مصرف‌کننده توسعه یافته‌اند. 

در حوزه نمایشگرهای تصویری، سامسونگ با عرضه تلویزیون‌های QLED و همینطور Frame سبک جدیدی از حضور تلویزیون‌ها در خانه‌ها خلق کرده است.

پاسخ بحث کلاسی صفحه 73  پودمان سوم کتاب مدیریت تولید

 سامسونگ برای توسعه لوازم خانگی هوشمند بر اساس اینترنت اشیا  اقدام به همکاری با  رقیب خود یعنی ال جی نموده وهمین طور سرمایه گذاری بالایی در حوزه هوش مصنوعی و فناوری واقعیت مجازی برای ساخت گوشی های فوق پیشرفته خبر داده است و سرمایه یاقی مانده نیز صرف  تحقیق و توسعه تجهیزات خودروهای هوشمند خواهد شد.

وای‌اچ لی، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در مورد صعود ارزش برند این شرکت می‌گوید: «تلاش‌ها و پیشرفت‌های با ارزش ما در ارتقا زندگی مردم موجب افزایش ارزش برند شده است».

اقدامات منتخب شرکت سامسونگ در زمینه‌ی توسعه بازار عبارتند از: 

  • توسعه‌ی سیستم‌های دیجیتال در محصولات تولیدی

  • حفظ جایگاه فعلی و ارتقای ارزش نام تجاری سامسونگ در سطح جهانی

  • تنوع‌بخشی تولیدات با هدف ایجاد تمایز

  • توسعه‌ی کاربری فناوری اطلاعات و افزایش سرعت تصمیم‌گیری

  • اصلاح ساختار مدیریتی و کوچک‌سازی شرکت‌های تابعه، تمرکز مدیریتی و تأکید بر حفظ مارک تجاری در حوزه‌ی شرکت‌های تابعه

  • تقویت و توسعه‌ی تکنولوژی‌های جدید در سیستم‌های صوتی و تصویری

  • توسعه‌ی بازارها با هدف توسعه و ارتقای نام تجاری سامسونگ و افزایش ارزش آن.

بحث کلاسی صفحه 73 کتاب مدیریت تولید

وب سایت پودمانی

پاسخ فعالیت ها و کار در منزل درس مدیریت تولید را از وب سایت پودمانی به راحتی دریافت کنید.

طرح درس روزانه، طرح درس سالانه و نمونه سوالات دروس را از سایت پودمانی دریافت کنید

پژوهش کنید

پاسخ پژوهش کنید درس مدیریت تولید  را به راحتی از سایت پودمانی دریافت کنید.

کار در کلاس

پاسخ کار در کلاس در مدیریت تولید و کار در منزل را در سایت پودمانی مطالعه کنید

فکر کنید

ایده های جالب برای بخش فکر کنید کتاب مدیریت تولید را در سایت پودمانی دنبال کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!